gunolinux! adalah untuk kita semua belajar dan memberi pandangan bersama mengenai penggunaan sistem sumber terbuka dalam bahasa melayu, aku bukan lah pandai sangat dalam bidang ni tapi aku kongsi apa yang aku ada dgn semua...terutama linux.jom belajar! DAN MAIN!!!

PERHATIAN!PERHATIAN!PERHATIAN!

Salam kepada semua,

Anda mahu lihat tawaran, pos atau entri saya yang terkini?


Kini saya lebih kerap kemaskini blog XOXV.

Sila ikuti saya disana juga.

Saturday, July 4, 2009

Tema baru!

Ya! Tanggal 4 Julai 2009 gunolinux! mempunyai tema dan laman yang kelihatan lebih segar. Mungkin pada anda ia kelihatan agak biasa, ya saya sengaja memilih laman sebegini kerana saya mahu menjadikan laman ini sebagai mangsa saya melakukan semua ujian saya terhadap template blog; saya mahu belajar bagaimana menghasilkan template untuk blog melalui linux dan menghasilkan cara-cara membuat template blog dalam bahasa ibunda saya Melayu. Dan sebarkan pada anda semua!.

gunolinux!
You are damn good!

No comments:

Post a Comment